hOtscLOpEdia

KiSah kLaSik uNtuK maSa dEpaN... MiMpi yaNg sEmpUrna...

Highlight!!!!!!!!!!

Popular Posts

emm tgk la ea sbg renungan bsme... ble kne kat btg hidung sendiri, gelabah mcm ha_ji_g.
siyesly aku tak hormat lngsg ngan MP yg talam 2 muka..

"dlm otak aku sjk kebelakangan ini -tak semestinye berserban, berjubah, berjanggut, bertudung litup tu baik dan suci kdg2 dorg lebih keji dan lebih munafik dari yg tidak berserban dan sbgainya..- sorry klo hOtspUrz terkasar bahasa.... sekian..

7:07 PM

hOtspUrz ALUMNI UKM

Posted by hOtspUrz


Alhamdulillah!!!!!!!!!!!!!!

skg ni hOtspUrz adalah ALUMNI Universiti Kebangsaan Malaysia.. Universiti yg pernah berada ditangga PERTAMA!! huhu.. Universiti Kebanggaan Malaysia.. hahaha...

segala2nya da berakhir.. hOtspUrz berjaya menamatkan pengajian selama 4 tahun di UKM tercenta!!! Dengan Tema UKM " Mengilhamkan Harapan Mencipta Masa Depan"!!!
skg ni hOtspUrz da mencipta masa depan dengan jayanya,. Terima Kasih buat semua Lecturer UKM dan SAHABAT HANDAI.. Terima Kasih yg tak terhingga.. jasa anda tidak dpt dibalas dengan wang ringgit!!! wah ayat.. huhu.. motif sbnr post kali ini nak tunjukkan gmbr kat ats tuh!!!! STATUS DAFTAR DIRI : KONVOKESYEN / TAMAT PENGAJIAN!!!!! haaa...

Alhamdulillah sekali lg.. hOtspUrz berjaya menggenggam SEGULUNG IJAZAH!!! IJAZAH SARJANA MUDA SAINS DENGAN KEPUJIAN (SAINS MAKANAN DAN PEMAKANAN). Dapat gak membanggakan MAK AYAH kat KEDAH!!!!

hehe.. sudah la.. malas nak tulis byk2 da.. hehe