hOtscLOpEdia

KiSah kLaSik uNtuK maSa dEpaN... MiMpi yaNg sEmpUrna...

Highlight!!!!!!!!!!

Popular Posts

emm tgk la ea sbg renungan bsme... ble kne kat btg hidung sendiri, gelabah mcm ha_ji_g.
siyesly aku tak hormat lngsg ngan MP yg talam 2 muka..

"dlm otak aku sjk kebelakangan ini -tak semestinye berserban, berjubah, berjanggut, bertudung litup tu baik dan suci kdg2 dorg lebih keji dan lebih munafik dari yg tidak berserban dan sbgainya..- sorry klo hOtspUrz terkasar bahasa.... sekian..

1 comments:

faRa_diLa said...

sama la peribahasa dont judge a book by its cover...

kalau manusia ni...jgn pndang pakaian dan rupa je.perangai pun kena pndang gak.

huuu...aku baru terjah blog ko.huhu.