hOtscLOpEdia

KiSah kLaSik uNtuK maSa dEpaN... MiMpi yaNg sEmpUrna...

Popular Posts

7:53 PM

hOtspUrz.. homesick sudah!!!

Posted by hOtspUrz


Sudah hampir 3 bulan hOtspUrz tak balik ke Sungai Petani, maklum la sibuk sangat dengan kerja. Cuti Raya AidilAdha pun tidak berkesempatan untuk pulang ke Sungai Petani dek kerana pergi kenduri di Batu Pahat. Makanya dengan adanya "block leave" 2 minggu dan 8 hari.. hOtspUrz pun apa lagi mohon lah cuti bulan ini juga untuk clearkan 1 minggu dan baki bawa ke tahun depan. hOtspUrz akan mula bercuti dari 17 nov hingga 24 nov!!!! yeah!!!

So, hati sudah membuak2 nak balik Sungai Petani. Mana tak nye, ramai yg dok habaq ni sungai petani da berubah byk!!! (amboi aku tak balik lbh kurg 3 bulan da byk yg berubah?). emm apa2 je lah janji bley hidup dengan aman dan tenang!! 


Dikhabarkan Sungai Petani sudah ada 1 lagi pusat membeli belah yang agak besar!!! Amanjaya Mall yang terletak di Bandar Amanjaya berdekatan dengan susur masuk / keluar Lebuh Raya Utara Selatan  Sungai Petani Utara. Makanya hOtspUrz pun letak priority lah bila sampai SP nanti!! cek nak p melawat tengok!!! ada apa yg best sgt!! sebelum ni kat sp nak p mana lagi klo bukan yg ni:


Central square ni makin hari makin tak dak apa2 da pun. Dulu boleh la kira style skg ni.. emmm hampeh je kot. coz xde pape yg menarik. hOtspUrz klo nak beli baju raya ke apa baik g parkson kat taman sejati.. 

Kalau tak pun g Tesco sg petani utara untuk beli brg2 dapur + rumah.. 


Kalau nak tgk movie mesti g kat sini (tgk bwh)  sb seat dia lebih selesa compared to GSC kat central square!!.. 


Jadual hOtspUrz blk sp ni mcm padat but kena manage btol2 neh!!! huhhh da mcm YB!!! coz hOtspUrz plan nak g makan kat hOtmas!!!! (lama tak p neh!!).. Tempat makan yg style dan selalu penuh!!! harga murah!!! isyhh memang berbaloi baloi!!!!


Satu lagi tempat makan yg kena p jugak adalah LeBoss!!!!! spaghetti dia terbaek!!!!!! cek lapaq la mcm ni.. hahaha. 

Semoga apa yg hOtspUrz plan ni diberkati oleh-Nya!! amin.. 

 So SP!!!! tunggu kepulangan hOtspUrz!!..

0 comments: