hOtscLOpEdia

KiSah kLaSik uNtuK maSa dEpaN... MiMpi yaNg sEmpUrna...

Highlight!!!!!!!!!!

Popular Posts

so ble da tak de keje sgt pe lg mengupdatekan belog la jwpnye.. huhu.. just for down memory lane!!! ni la hasil selepas 4 tahun hOtspUrz bertungkus lumus untuk mendapatkan segulung IJAZAH!! huhu.. wah bertungkus lumus la sgt kan.... kelas pkl 8pg selalu skip!!! haha.. teringat dlu2 selalu mintak tolong chanthana tolong sign attendance!!! huhu.. thanks ya chan!!!

tp sume tuh da menjadi kenangan yg sgt2 hOtspUrz tak kan lupe!!! kisah klasik ni tetap menjadi sebahagian dari hidup hOtspUrz sampai syurga!!!...

thesis = godfather aka prof salam.. tak dpt nak dipisahkan.. huhu.. teringat lg kata2 godfather " i don wan to speak malay!!! so if u wan to see me and wanna discuss about thesis, please speak in english!!!!!!. time ni lemah jantung aku!!! ye la.. aku ni kan MUET band 6!!! ckp english kalah mat saleh.. so ble kuar perkataan english tuh mcm kata2 mutiara kuar dr mulut hOtspUrz.. hahahaha.. but just now i'm impress with myself.. coz have an improvement!! hehe..

thesis ngan godfather ni sumtime makan hati coz kdg2 bahasa yg dia guna tuh agak keterlaluan but kne paham la kan coz dia klo melawak pun memang mcm tuh.. so hOtspUrz masuk telinga kanan kuar telinga kiri.. haha.. tp ilmu tuh hOtspUrz simpan la dlm hati!!! haha

emmm mls la plak nak taip panjang2.. so stop kat sini dlu..

0 comments: