hOtscLOpEdia

KiSah kLaSik uNtuK maSa dEpaN... MiMpi yaNg sEmpUrna...

Popular Posts

4:29 PM

hOtspUrz....After Six mOnth.

Posted by hOtspUrz

Syukur Alhamdulillah... Genap sudah 6 Bulan hOtspUrz bekerja di Shah Alam, pelbagai tekanan berjaya hOtspUrz harungi.. Tepat 3 July 2012, hOtspUrz menerima panggilan daripada Group General Manager (GGM), menyuruh hOtspUrz siapkan 1 Summary Report sepanjang 6 bulan hOtspUrz kerja disini. Selepas itu diberikan satu surat dengan penilaian yang telah dilakukan oleh GGM. Alhamdulillah, markah yang diterima adalah sangat membrangsangkan dan "dipromote" utk "increment".. 

Dalam pada itu, hOtspUrz mengharapkan agar Allah memberi ketabahan kepada diri untuk terus bertahan disini dan mengharungi lagi 6 bulan agar tercapai hasrat untuk seboleh2nya bertahan selama setahun dan mungkin selepas itu bertahan lagi 1 tahun dan seterusnya.. Amin..


Bekerja di sini tidak lah seperti yang di harapkan, namum ianya sudah tertulis dalam jurnal perjalanan hidup hOtspUrz. Apa-apa pun hOtspUrz bersyukur kehadrat Illahi.. 



Fokus hOtspUrz di sini adalah untuk membuka lembaran baru dalam hidup agar boleh melangkah lebih jauh dan seterusnya melebarkan lagi ilmu serta pengetahuan yang berguna untuk masa hadapan. InsyaAllah ilmu hari ini akan memberi sinar serta manfaat dimasa hadapan. Mengilhamkan Harapan Mencipta Masa Hadapan..



0 comments: