hOtscLOpEdia

KiSah kLaSik uNtuK maSa dEpaN... MiMpi yaNg sEmpUrna...

Highlight!!!!!!!!!!

Popular Posts

3:31 AM

pRom0tEr.......

Posted by hOtspUrz

En, Pn cube, sir, miss have a try it... haha itu la perkataan aku setiap hujung minggu dok promote campbells soup ato prego sauce.. haha.. Masa aku amek gambar ni kat outlet Care4 Alamanda Putrajaya.. care 4 u... huhu
Ni la booth campbells soup yg menanti hari nak rebah ke bumi... huhu.. mane tak nye booth ni da uzur sgt.. klo org tersepak ke ato terlanggar kompom jatuh kayu2 tuh.. emm ni la brand x punya booth kesayangan.. coz da mintak tukar tp still tak de yg baru.. sengal la...
Ni member kije aku.. emm kenal tak?? dia ni sifu aku.. coz selalu complain aku wat kije.. itu tak betol ini tak betol.. ermmm ye la bos... tp aku saiko je la dia ni ngan ayat " mintak tunjuk ajar".. huhu..
Emmm.. ade gaya tak???.. Mse ni aku tgh wat report.. coz kena tulis harga, jumlah pengunjung, peratus bangsa yg mencuba produk campbells, competitor price.....
Muke yg ceria, tengah tunggu customer dtg rse sample yg aku wat.. huhu.. sedap giler....

1 comments:

dashoff said...

CUMEL R HOTSPUR TIME JUAL SOP..HAHA