hOtscLOpEdia

KiSah kLaSik uNtuK maSa dEpaN... MiMpi yaNg sEmpUrna...

Highlight!!!!!!!!!!

Popular Posts

12:26 AM

Really really miss this place!!!

Posted by hOtspUrz

huhhhh.. da lme x update blog neh coz busy sgt2 ngan thesis, kemas2 barang nak blk, ulang alik SELAYANG-UKM-SELAYANG-Zaba-Bukit Mahkota.... emm memang tak sempat r nak menaip apa2 utk catatan dlm blog neh..

emmm really really miss this place!!! K5B 302!!!!...... da hampir 3 minggu aku meninggalkan tempat yg pernah aku beradu, berehat, melepak dan mcm2 lah.. hehe.. teringat plak mse sem 1 pindah ke kolej amin, aku duduk sensorg je.. wiken arep dtg, anep dtg, aidil dtg, wan dtg.. emm kiranya stp wiken ada la tetamu.. tak de la aku busan.. thanks bro!!! hehe.. masuk je sem 2 da ada teman sebilik.. haha rumate.... 1 day check in da tgk nme.. emm budak akaun.. ntah aku pun tak knl.. tp at last ok la.. bley masuk otak kami.. haha.. (tak mao cite pasal rumate)

emm ni view from K5B 302.. hehe da sunyi masa neh coz ramai yg da pulang ke kampung halaman.. tp hOtspUrz?? haha.. lps hntr brg kat selayang dtg semula UKM pkl 12 tgh malam.. coz rindu kat bilik n nak tdo wat kali terakhir.. huhu

bilik hOtspUrz xde la bersepah mne ye.. gmbr neh di ambil slps sume barang da di hntr ke selayang.. hehe.. nampak kosong kan? huhu... selama hampir setahun hOtspUrz duduk kat cni.. emm rindu sgt2..

Petang2 klo tak wat pape kat balcony ni la hOtspUrz melepak.. amek udara segar sket.. tp mlm2 ktorg selalu je buka pintu balcony neh. coz nak sejukkan bilik.. maklum la sejak kblkg ni kan panas.. bley dikatakan hmpr stp malam ktorg tdo buka pintu balcony neh.. nsb baek tak de pencuri masuk.. coz hOtspUrz klo tdo kompom mati punye.. sedar2 pagi bunyi alarm ato sms.. tp rumate tak tau la plak mcm mne.. hehe..

haaaa ni la bantal hOtspUrz spjg 4tahun bljr kat UKM!!!!!!!!!!!! peta tuh sket je.. coz hOtspUrz tdo tak meleleh ok.. bersih + suci.... bantal neh beli kat Alamanda tau.. haha style tuh.. beg bantal neh smp skg ni masih ada..tersimpan rapi.. tp bantal tuh da kembali ke rahmatullah.. coz last day hOtspUrz kat UKM hOtspUrz buang dlm tong sampah.. coz udah leper sgt bantal tuh.. nak simpan bw blk pun beg da penuh.. huhu..

2 comments:

fisa said...

bantal bsuk pn nk ltak ke...hahaha..bntl nihlh yg nk dbwa ke tioman ye =P..

arbivirus 3288 said...

kesian bantal tu...leper2 leh je msokkan kekabu...haha..

sdey2 bce psl blik abg shidi ni...sob4