hOtscLOpEdia

KiSah kLaSik uNtuK maSa dEpaN... MiMpi yaNg sEmpUrna...

Popular Posts

7:22 PM

Hari AKU DIA & KAMU KONVO 38 UKM

Posted by hOtspUrz

Tanggal 10 Ogos 2010, merupakan tarikh yg paling bersejarah dalam hidup aku.. Tarikh keramat yg membuatkan aku berasa sangat puas kerana dapat menggenggam segulung IJAZAH!!!! dengan 'title" yg aku dpt "IJAZAH SARJANAMUDA SAINS DENGAN KEPUJIAN (SAINS MAKANAN & PEMAKANAN) UKM.. Alhamdulillah... INI ADALAH HADIAH UTK KEDUA IBU DAN AYAH AKU!!!!!!!!! sesungguhnye tiada hadiah yg paling bermakna yg aku boleh hadiahkan kepada kedua org tua ku selain daripada ILMU yg aku perolehi.

setelah 4 tahun aku mengabdikan diri utk menuntut ILMU di UNIVERSITI KEBANGSAAN MALAYSIA, kini aku bergelar sebagai Graduan UKM @ ALUMNI UKM..

Siyes aku bangga bergelar graduan UKM!!!! Universiti Kebangsaan Malaysia, Universiti yg di ilhamkan oleh RAKYAT MALAYSIA!!!! Universiti yg Menjadi PERMATA NEGARA!!!..

10.08.2010.... Tarikh terakhir utk aku dpt menyanyikan lagu VARSITI KITA!!!! lagu keramat yg sangat2 menusuk kalbu.. hampir menitis air mata.. di saat tunduk hormat pada ibu bapa dan guru-guru jugak membuatkan aku meremang bulu roma.. mana tak nya terasa bangga dan sayu dalam diri.. TERIMA KASIH IBU & AYAH serta semua pensyarah-pensyarah ku!!!


0 comments: