hOtscLOpEdia

KiSah kLaSik uNtuK maSa dEpaN... MiMpi yaNg sEmpUrna...

Highlight!!!!!!!!!!

Popular Posts

6:05 PM

SAKIT HATI BTOL!!!!

Posted by hOtspUrz


huhhhh siyes sakit hati!!! adoi ape neh asyk postkan bende2 yg stress, sakit hati, luahan perasaan je neh...!!!!

hari ni lagi la wat aku bengang!!! da la kje makin bertambah!!! gaji? nan ado tambahnye.. canteen project la, new material project la, halal and product spec la.. mcm2!!!! tetibe plak ade penambahan yg sangat2 siyal caranye!!! hOtspUrz ulang ye sangat2 siyal caranya dan sgt2 TIDAK ADIL!!!!

4.30pm : calling from Halal Committee - Mus naek atas ada meeting!! (on that time hOtspUrz sgt2 busy!!!) tp xpe aku attend jugek!!.. dah la meeting tuh semua org2 TUA!!!! tahap bley pencen dah!!! so that meeting tuh for sure BOSAN NAK MAMPOS!!!! wat lawak bodoh yg terperlu nak gelak.. but that thing hOtspUrz bley sabar lg!!!!

NI YG PENTING!!! before meeting nak habis!!! setiausaha (PAK DIN!!!) gtau agenda seterusnya sebelum meeting ditunda ialah pembubaran AJK 2010 dan perlantikan AJK2011..
USUL yg dia ckp : errr perlantikan setiausaha yg baru.. sebab dia dah lama sgt pegang jawatan tuh!!!... dah 2 tahun!! so dia nak lantik!!!
weh org tua!! (sorry hOtspUrz da tak tahan nak hormat org yg da tua) sesuka hati ko je nak pass kan jwtn ko kat aku!! what the???!!!! bila hOtspUrz ckp xnak dia ckp eh tak bley ckp xnak!! kne terima!!! weh what the HELL!!! demokrasi la sket!! undi la.. ape kes tetibe ko nak jd diktator sgt nak suruh org pegang jwtn tuh tanpa undi.. mcm siyal!!! bila org ckp eh pak din la yg sesuai dan layak coz pak din da byk experience.. Org tuh tuh ckp tak nak!!! HOI ko bley plak ckp tak nak!!! siyal!!!!!!!!!! mmg aku bengang!!! pastu siap bg alasan mcm2!!! ooo ko bley plak kan org tua!!!!

eee klo ikotkan hati byk lagi aku nak tulis lepas geram neh!!! nasib baek ade jugak secebis perasaan sabar.. adoi!!!! so at last aku jugak yg kne!!! tak adil weh!!! da la meeting tuh tak cukup co rum!!! so that klo ikot peraturan meeting, dikira sbg tak sah!!! tp org tua tuh nak jugak!!!

adoi!!! tak pe2!!! hari ni hari ko!! tunggu la org tua.. ko ingat aku nak sehidup semati kat s_ud_ neh?? aku ni tunggu masa je nak cabut g company laen!!!

2 comments:

azuan said...

sabar bro... sabar... :)

hOtspUrz said...

haha.. thanks bro!!! just now da cool.. hehe