hOtscLOpEdia

KiSah kLaSik uNtuK maSa dEpaN... MiMpi yaNg sEmpUrna...

Highlight!!!!!!!!!!

Popular Posts

9:41 PM

Dikala hOtspUrz kebUsaNan...

Posted by hOtspUrz

huhh.. hOtspUrz da mengalami kebosanan ditahap melampau hari Ahad lepas.. emm da nak jd gila kat rumah.. internet xde, member sume tak de.. bis nak wat pe lg... hOtspUrz pun kua jln2 kat Village Mall.. emm tak de pe la sgt kat c2.. nak membeli blah tak de duet plak.. huhu.. PTPTN tak masyuk lg.. huhu... student la katakan.. haha.. tp sempat gak tgk2 suar ngan baju kat F.O.S.. emm tp just tgk je la klo kat wallet ade rm50 je.. haha.....

Lepas da hbs merayap kat 1 Village Mall tuh hOtspUrz singgah kat NASH Donuts & Bakery.. haha. sj la nak try donuts neh.. emm sedap ke edak?? bley la tahan tp tak bley tanding Dunkin n Big Apple kot.. coz tak byk variasi n cm tak besh sket.. haha. just my oppinion..


haaa. ni la yg hOtspUrz beli.. rm 9 utk 6biji. murah la klo compared to dunkin n big apple.. tp korg jgn pulek tnye nama2 donuts tuh.. coz aku tak amek taw pun.. mkn suda... haha.
emm da tak taw nak tulis pe lg dlm coretan kali neh.. malas suda... huhu.. cau la dlu..

0 comments: