hOtscLOpEdia

KiSah kLaSik uNtuK maSa dEpaN... MiMpi yaNg sEmpUrna...

Highlight!!!!!!!!!!

Popular Posts

12:21 PM

Kuliah-kuliah terakhir sesi 2008/2009 UKM

Posted by hOtspUrz

Tuntut la ilmu hingga ke negara china!!! haha.. tp aku kat UKM Bangi je.. emm kira okay la kan.. UKM pernah gak jd U no 1 kat Malaysia... bangga gler aku!! haha.. Ni subjek PB - Perubahan Sosial Dan Pembangunan.. Subjek neh aku amek ngan member aku.. dia budak DEAN LIST!!!! power tau budak neh... AMIN.. aku doakan ler.. hahaha

hOtspUrz yang agak bajet sket time neh.. coz tgh salin nota.. nak berjayakan.. kne la berusaha.. huhuhu.. poyo sgt.. ayat cm menipu je.. haha.. tp kelas ni hari Jumaat pagi.. selalunye dlm bangun pagi nak g kelas neh memang susah coz mlm sblmnye aku asyk g melepak kat bilik wan sampai pkl 2-3 pg.. haha..

Neh pulak akibat daripada ketekunan aku memahami pe yg Prof Dr. Rahimah terangkan kat depan tuh.. mula2 amek kelas neh aku cm tak bley nak masok je otak coz ye la belajar bkaitan so'sial' neh memang membuhsankan.. haha.. teori byk sgt.. ntah pape je.. tp nsb baik aku ni pandai.. hahaha.. puji diri sendiri pulek... aku teruskan jugak amek subjek neh.. Tp yg kelakarnye time final exam budak2 FST sume tak mintak tambah buku jawapan.. haha.. da xtau nak karang pe la dlm buku tuh.. tp budak FSSK sume mintak tambah buku jawapan.. emm pe la yg diorg menipu dlm buku tu ea??..

Neh pulek kelas MAMA!!! best giler kelas mama coz Prof Suriah Abdul Rahman ni memang selalu bg kata2 nasihat utk sume student.Prof suriah neh ajr DIET TERAPI haha best tau.. coz sume tuh memang bermanfaat n sgt2 berguna utk mse depan n utk berjaya.. ahaha.. puji lebey nampak.. kompom dpt A neh.. huhu.


Belajar diet tuh!!! emm sb tuh aku ade perubahan.. hahaha. sometimes agak busan r coz byk sgt jenis-jenis diet yg kene pelajari.. haha.. maklum la nutritionist!!! profesional course tuh!!! haha




0 comments: