hOtscLOpEdia

KiSah kLaSik uNtuK maSa dEpaN... MiMpi yaNg sEmpUrna...

Highlight!!!!!!!!!!

Popular Posts

11:23 PM

Mesej Di Hari Terakhir!!!!

Posted by hOtspUrz

LIFE MUST GOES ON!!!!.. sedikit sebanyak realiti kehidupan perlu ditempuhi dengan ketabahan... Pilu rasa hati bila sahabat sepanjang 3tahun perkenalan mula mengorak langkah membawa haluan hidup masing-masing.. Namun aku masih disini (UKM) untuk meneruskan pengajian yang berbaki 1tahun lagi...Pahit manis dikongsi bersama dalam menyusun hari-hari perkenalan dan persahabatan.. Suka duka menjadi asam garam kehidupan bersama.. Kini semua itu bakal menjadi coretan kisah klasik untuk masa depan.. Kisah yang sangat sukar untuk aku padamkan dalam memori ku.. Kisah antara kita yang tersemat dihati...

Hari ini (8.5.2009) air mata aku hampir menitis pabila membaca mesej ini " Salam sy ..... ingin mengucapkan selamat tinggal kat korg yg sy sayang sangat2, sy juga nak mintak ampun byk2 kat korg sume klu selama 3thn ni sy ada menyusahkan korg... Korg sume sgt best n sy sgt menghargai persahabatan kte sume. hope persahabatan kte x berhenti kat cni je.. So, Thank u n sorry 4 everything... Halalkan makan minum sy. InsyaAllah panjang umur kte jumpa lg.. Gonna miz u guys a lot... tke care"...... Ya Allah sayu n menyentuh hati gile ble dpt msj cm ni, di waktu2 terakhir berdampingi ngan sahabat!!!!


Sesungguhnya aku tak kan lupe kan korang sume.. Sayang Sampai Kiamat!!!!!

Ingatlah Kisah Klasik Kita Untuk Masa Depan.....


Hotspurz ingin memohon ampun dan maaf atas segala kesalahan sepanjang menjalinkan PERSAHABATAN dengan korg sume... Jangan lah lupe setiap detik yang terjadi diantara kita sepanjang bergelar SAHABAT!!!.. Halalkan juga Makan minum sy selama ini... Tidak sanggup untuk mengucapkan selamat tinggal... kerana korg tetap dalam hati aku!!!!! setiap hari setiap detik mengharungi kehidupan.... Kepada Sahabat2 dalam Pesta Konvo ribuan ampun dan maaf didahulukan atas segala kesilapan yang pernah aku calitkan dalam kita bersama2 melayari bahtera membina sejarah kegemilangan pesta konvo!!!! mintak maaf!!!!! Detik yang sesungguhnya aku tak kan lupa kan sampai bila2....

Thanks 4 everythings....

0 comments: