hOtscLOpEdia

KiSah kLaSik uNtuK maSa dEpaN... MiMpi yaNg sEmpUrna...

Highlight!!!!!!!!!!

Popular Posts

12:03 PM

trip t0 downt0wn??? trip ke??.. haha

Posted by hOtspUrz

Sebelum g downtown hOtspUrz terpaksa mkn dlu... gastric la katakan.. emm.. Malam tuh sje je nak g jejln kat downtown ni.. tp aku ade gak niat nak beli barang kat sne.. haha.. Planning Aku, Aidil, Wan n Aman.. tp mlm tuh aman ade 'date' pulek.. tak pe lah.. maklum la hari-hari terakhir...


Ni mse tgk persembahan jalanan.. haha jalanan ke?? tp best gak r.. lagu "wonderfull nite" tuh.. aidil layan giler..

Brother ni bajet je wat sketch muka.. emm menjadi ker?? huhu.. tp style gak r... tekun dowh tumpu je perhatian kat gambar tuh..

Wan n aidil yg bajeeett giler.. ingat korg model ke?? hahaha sje je ea.. jgn marah.. huhu...
hOtspUrz ngn wan af-aku shepak kang!!!! huhu.. emm tp kompius r!!! npe ade bontot kat tgh2 ant pic nih??.. aidil ko ni nak amek gmbr ktorg ke ato bontot tuh?? huhu

Emm aidil nie tetibe nak pose lebey2 ni npe pulek?? ko ingat ade agensi model ke yg nengok memalam tuh?? huhu.. jgn marah bro!!! sje nak kasi panaz sket!!!

hOtspUrz yg kekadang bajet ble bgambar!! huhu..

emm.. kompius gak neh.. tak hbs2 nak pose.. huhu.. peace!!!!



0 comments: