hOtscLOpEdia

KiSah kLaSik uNtuK maSa dEpaN... MiMpi yaNg sEmpUrna...

Popular Posts

1:38 AM

mUrshidi's shosej oh mUrshidi's shosej!!!!!

Posted by hOtspUrz

otak letih, membeku, terhenti, hampir pecah dan bakal menemui ajal!!!!!
adoi mcm mne neh!!! thesis oh thesis, shOsej oh shOsej.... gOdfather hElp me!!!!
letih da otak aku pk hal thesis neh... stp hari kne lalui mimpi ngeri masuk lab!!!!
buhsan, buhsan, buhsan tahap gaban!!!
balik bilik tgk kalender kompom pening, stress!!! adoi mcm tak cukup je mse!!! knp sem ni mcm pendek sgt??? knp bljr 4 bulan je bukan 5 atau 6??
knp nak gne alat sume kne bOOking??? nama aku plak kat hujung2 kertas booking je..
murshidi oh murshidi!! nak jd ape ea?? nak jd professor, tp godfather ta pencen2 lg, nak ganti Dr Wan Aida, tp dr wan still muda lg, nak singkirkan Prof Aminah xboley sb aku tak expert dlm sensory.. habis tuh aku nak jd ape??............... jd je pendengar setia celoteh kak _..
hari2 aku dgr cerita.. tp tak pernah aku dgr cerita "aku sepasang telinga yang sudah tepu dgn bebelan"..

Hari ni plak aku terkejut ngan satu cerita..emm cerita kedai kopi (tenggggggg).. tiada hakim tiada saksi.. cerita sensasi di kedai kopi.... siyes aku terkujat tahap biawak lari dari meat lab hari tuh.. adoi!! dunia oh dunia... makin hari makin complex.. ntah la sampai bila akan jadi mcm neh..

klo asyk pk je tanjung rambutan akn panggil aku balik (come come) haa tgk da ade org panggil.. adoi.. hOtspUrz jgn jd gila!!! habiskan degree dlu..


emm cukup la setakat ini ye.. thanks kpd yg sudi bce post merepek aku dan membuang masa ni..
semoga Allah membalas budi baik anda semua kerana sudi singgah di sini.. amennn...

0 comments: