hOtscLOpEdia

KiSah kLaSik uNtuK maSa dEpaN... MiMpi yaNg sEmpUrna...

Popular Posts

entry kali ni tak de kaitan utk mengomen hal2 ABADI.. just wanna share 2 pieces of picca mse dinner tempoh hari.. hahahaha.. sejarah beb!!! 2 keping je gmbr dinner yg aku amek sem neh!!! final year should be byk bergambar!!! tp aku just 2 keping je.. emm kira ok la kan dari tak de.. hehehe...

tema ABADI: colour of life.. emm pakaian aku ok la jugak ber kaler-kaler.. hehehe.. nak all out malu beb.. xde member kat KAB neh.. rumate g ngan cousemate.. aku plak g ngan convomate.. hehe..Dinner neh pun amer yg tlg register utk aku.. klo tak emmm tak g la jwbnye.. tp at last dia yg tak g..

nazri mne gmbr2 dr hp ko?? nak simpan masuk arkib negara kah?? haha.. mlm tuh table ktorg no 5!! aku borak ngan nazri je.. yang lain tuh xknl.. just arep n bob je yg knl. tp tak lah rapat pun.. hehe.. yang penting ABADI da hbs.. Grand la jugak compared to kolej aku yg dulu.. siyes grand!!! tak tipu.. just mkn je yg kureng.. alah that normal!! dinner kolej almost makanan tak best!!!...

pape pun thanks to ABADI member's!!! souvenir yg korg bagi memang aku akn simpan sampai bila2.. coz CD neh ada muka aku ngan akunye ucapan.. hehehe.. for every endings there is a new beginning!!! hehehe..

1 comments:

awa2789 said...

kalau xsilap, nazri pkai baju yang sama dengan diner konvo PK36 dulu...ahakss... prasan sbb baru lepas imbau kngn dinner konvo PK36..hehe..