hOtscLOpEdia

KiSah kLaSik uNtuK maSa dEpaN... MiMpi yaNg sEmpUrna...

Popular Posts

Emm ni la sket sebanyak gambar kenangan yang terindah buat kali yang terakhir bersama-sama kawan2 Kolej Ibrahim Yaakub pada Dinner Kolej dengan tema "Arabian Nite".. Gonna miss them a lot!!!!! coz next sem aku je yg masih tinggal kat ukm ni.. maklumla course aku 4 thn... Berbalik kepada dinner, dengan tema yang diberikan langsung tidak terlintas di fikiran utk mencari pakaian. May be sb tak de mood kot.. tp last2 minutes g gak downtown cheras cari mafla.. huhu... Sblm merancang pakaian, amin ade gtau dia nak pakai baju lelaki india ( specific name tak tau ye). siap g pinjam kat sivan (TPE 5 Pesta Konvo).. huhh semangat gak amin ni.. But at last tnye aku plak nak pakai pe.. Pakaian yang terhasil seperti gambar di atas.. huhu.. amin siap g pinjam mafla tuh coz nak sme ngan aku.. Wan plak tetibe dpt serban.. emm sejibik plak dressing ngan aku.. emm kira 1 table tuh sama je pakaian.. huhu.. Table 30 la yg menjadi sejarah bg aku untuk kali terakhir bersama2 teman sepejuangan di UKM tercinta ni..Mana taknye tempah meja pun lambat.. tu pun nsb baik amin msg nak tempah meja dinner.. huhhh....Ni plak backdrop untuk Dinner mlm tuh.. lawa gak kan.. tp adeorg ckp cm kartun sket.. ntah la.. janji tak ganggu hidup aku.. huhu..

Ni la Jejaka Hotz Arabian Nite.. huhu.. Amin br balik Alamanda.. Aku br balik Mid, Wan br blk dr Umrah (huhu)... Ktorg ni cm tak ikot tema je kan?? tapi ape peduli SENIOR kan!!! huhu..King oF da Nite!!!! huhu.... terkujat gak aku bila tgk Zahri pakai cm ni... emm sponsor mne la dia dpt ea?? bkn senang nak cr pakaian cm nih... Malam tuh Zahri ni da mcm artis da coz sume org nak bergambar ngan dia..
Ni plak aksi ex emcee dinner thn lepas... nak lepaskan gian kan ats pentas jadinye aku pun pose je la.. ( lebey2 plak hotspurz nih) huhu..

0 comments: