hOtscLOpEdia

KiSah kLaSik uNtuK maSa dEpaN... MiMpi yaNg sEmpUrna...

Popular Posts

10:16 PM

Elegan Nite Pesta Konvo 36....

Posted by hOtspUrz

Perjalanan yang mungkin ke noktahnya...

Saat-saat yang paling ditunggu2 oleh sume ajk pesta ialah dinner setelah bertungkus-lumus mengharungi penat lelah badan menghambakan diri kepada pesta konvo 36 UKM..

Dengan tema Elegan Nite (merah, hitam, putih) aku seperti tidak mengambil berat sangat, mungkin sme ngan dinner kolej kot.. Da tak de semangat macam zaman 1st year dlu beria2 nak cari baju n segala macam.. huhu... Tp pape pun mse nak beli baju utk dinner tlupe la pulek tema.. just beli ikot suka je.. mne yg berkenan di hati teros amek.. Pastu bila da terfikir mula la mnyesal.. huhu.. sengal btl hotspurz.. duit da la kering.. tak pe la pakai je pe yg da beli.. tp niat nak bergaya tuh ade la coz last dinner with my lovely friends in PESTA KONVO 36...

Sebelum sampai tarikh dinner nih anep asyik sibuk je tnye aku nak pakai pe coz dlu (dinner PK35) da pnh sme baju ngan dia... emm anep ni sj je nak sabotaj aku.. huhu.. Tp kali ni dia siap tnye fisa ngan karmen, aku pakai bju ape.. emm anep2 terok btl siap pasang spy soh tnye aku.. huhu rahsia tetap rahsia.. hahaha...

Amin plak rancang nak pakai cm meet uncle hussin!!!! dia pun ajk la aku pakai style MUH mlm dinner nt.. aku time tuh setuju je style gak pakai hat.. huhu... tetibe dia ckp jom kita cat muka, baru la nmpk cm MUH btl2.. coz nak sme cm MUH mse Juara Lagu.. huhu.. tp aku ckp kat dia, emm tak berani la nak cat muka.. cm gampang plak.. hehe.. tp at last kami stuju nak pakai hat.. dia hat putih aku hat hitam.. tp mse nak cari hat tuh tak de la pulek hat hitam.. yg ade putih line hitam.. emmm nak tak nak aku terpakse amek jugek la.. haha.. aku teros semangat g beli tie hitam utk padankan ngan baju.. huhu.. giler la hotspurz time tuh.. then ktorg memang da planing nak pakai jeans je mlm tuh coz MUH kan!!! hahaha.. sengal je... (emm tingat plak aku dinner kiy da hmpr sme ni dinner konvo pun hmpr sme) huhhh..

Pada 3.30ptg 29.3.2009 aku, dol, fisa n fawa g reharsal kat Prescot Inn.. Tp malangnye reharsal tak menjadi.. huhu... then time tuh da ternampak ade sekor ajkp ni pakai hat kaler hitam.. huhu tetibe plak mulut terkeluar ayat nasib baik la hat dia kaler hitam!!!... tetibe plak dol tnye ko pakai hat gak ke?? huhu ni cm nak kantoi da ni.. teros aku tak ngaku.. tak de la just planing je.. huhu.. pada hal aku memang nak pakai hat..

Mlm nak g dinner tuh tetibe plak dol bg kete dia kat aku.. huhuhu.. coz b4 ni aku pk nak naik motor je coz kete sume da penuh.. Nasib baik btl la mlm tuh... Dol pulek naik kete awek dia.. ekeleh nak g dinner nak pakai kete style... emmm.... Aku g dinner tuh ngan amin, sivan n sham.. coz kami je yg tak de transport nk g dinner..

Sampai je kat hotel tuh!!! terkujat aku mne tak nye dol pun pakai hat!!! kaler putih la pulek!!!!!.. ni da kire sabotaj btl2 nih.. mlm tuh aku amin n dol pakai hat!!! confirm takkan menang!!!! hahaha.. Anep pulek nsb baik x sme ngan aku dari segi pakaian la.. tp kasot sme brand la pulek,.. anep ni asyk tiru aku je... Aku, Amin n Dol da cm kembar da coz hmpir sme je dressing mlm tuh..emm ape bley wat da nsb badan...
Emm ni la geng2 MT yang semeja ngan aku... sume ding dong bell.. haha.. Mlm tuh yanie turun dr melaka tuh nak join dinner ngan ktorg!!!! huhuh terharu sgt n rindu pun ade coz dia kan coursemate aku.. diorg sume g LI aku je amek subjek 4th year.. hahaha.. Dlm byk2 mt 1 meja ngan aku, Huda tak bley blah dressing dia.. da mcm mak datin la pulek.. tudung merelip relap, bersilau mata nengok.. ingat bley menang la tuh.. huhu.. jgn marah ea huda.. tp malam tuh sume mkn nmpk sedap tp kne tahan la nafsu mkn tuh.. huhu.. mkn utk alas perut suda.. tp mkn sket pun da ade org ckp butang tercabut.. emm tension aku!!!!
TIMBALAN PENGARAH EKSEKUTIF PK 36!!!! excluding me. huhu.. b4 ni wat gathering without sivan, but that nite sume ade.. best sgt dpt bergambar ber5!!!! Gonna miss u ols!!!!.. Byk sgt memori sepanjang jd TPE PK36.. Gembira bersama, berduka sorg2!! haha, Menangis!!! aku karmen ngan nasir je kot.. huhu kantoi..... sume tuh terjadi coz sayangkan pesta.. emm.. dlm gmbr kat ats tuh TPE mne plg bergaya?? .... confirm la aku kan?? hahahaha... perasan btl hotspurz ni..
Emm ni la barisan MT PK36 excluding wan ye.. huhu.. Sandarkan Pada Kenangan!!!!!!
Haaaaaa ni la kembar!!!!!!!!!!!!!!! tak bley blah sume cm sme je... tp yg penting kami bertiga kalah!!! wakakaka.. dol je bernasib baik sket dpt cabutan bertuah yang tak adil!!! hahaha..
Emm ni la 2 org gedik dpn cermin kat prescot inn.. haha...

2 comments:

saiful mohamed said...

da jmp lom btg bju 2..huhu

hOtspUrz said...

oh no!!! tak de butang tercabot okay.. haha.. eh cpe punye idea ea??