hOtscLOpEdia

KiSah kLaSik uNtuK maSa dEpaN... MiMpi yaNg sEmpUrna...

Popular Posts

1:59 PM

let's bOwl!!!!

Posted by hOtspUrz

Huhu.. dlm keadaan sakit ni aku da tak tau nak wat pe selain study, tangan mula la gatal bila aku tertengok gmbr2 koleksi aku.. haha.... sje nak berkongsi pengalaman bila menjadi juara.. ni la hasil daripada minum susu DUMEX mase kecik2 dlu.. mane taknye moto dumex kan "dilahirkan untuk menjadi JUARA!!!" huhu..


Dol tgk pe tuh?? point ko yg tak naik2 lagi ke?? huhu.. ni mse main boling ngan geng2 pesta tp tak ramai pun yg dtg main.. tp yg tak bley blah ade seko MANGKOK ni mula nak dtg pastu org nak g amek, jual mahal pulek tak nak dtg.. TAKOT ke bai?? huhu... Mse tgh main ni makcik karmen wat tesis... sedey la coz dia tak main.. klo dia main kompom kalah kan?? hahaha.. gelak besar sket... Malam tuh kire happening gak r coz memang sengit la antara AKU, ACAN, FISA, FAWA.. Dol n Huda kira kanak2 la.. coz point tak membanggakan langsung!!! huhu.. wakakaka..

Emm ni la result 2nd frame setelah HOTSPURZ bergelar JUARA!!!! wakakaka..... Power tuh hotspurz.. ade beran?? nak lawan.. hahaha.. Setelah sekian lama aku tak main boling tetibe plak bley jd jaguh pulek.. hebat2!!! wah cm sume ayst dlm ni angkat diri sendiri nampak?? wakaka.. lantak le.. da blog aku kan.. tak kan nak kutuk diri sendiri pulek.. Blog GM pun tak kutuk GM.. haha. pe kaitan GM pulek nih??.. arghhh mengarut!!!
Berbalik kepada boling... Mlm tuh main 3 game.. 1 game aku tak le hebat sgt but 2nd n 3dr memang hebat gak la.. sampai Fisa n Fawa tension la jugek ngan kejaguhan aku.. wakaka...emm pas main kitorg sume lepak kat McD PKNS.. sampai pukul4 pg cm tu la.. emm happening sgt mlm tuh...



Ni plak mse main boling ngan member2 kolej.. Emm pe yg korg nampak?? but 4 ur information S tuh Shidi, A tuh Aman, T tu Top dan M tuh Maha... Emm klo da strike byk n point da lebih 100, nampak sgt la hOtspUrz ni bakal mewakili Malaysia suatu hari nanti.. wakakaka.. cm tak tercabar langsung mlm tuh.. emmm wei korg ni patut g training dlu b4 nak lawan aku la.

Ni la member2 yg selalu aku ikot g main boling.. haha.. emm 1 persoalan.. bila korang nak main ngan aku lg?? da tak berani ke?? huhu..
Ini lah JUARA boling KIY n Pesta Konvo!! wakakaka.... mse ni tgh tgk kanak2 tgh main boling.. emm tak tercabar langsung.. wakaka..

Cukup la utk coretan kali ni.. lain kali pulek okay...layannnnnn

0 comments: