hOtscLOpEdia

KiSah kLaSik uNtuK maSa dEpaN... MiMpi yaNg sEmpUrna...

Popular Posts

11:46 AM

Kisah Klasik Untuk Masa Hadapann...

Posted by hOtspUrz

Malam Perasmian Pesta Konvokesyen Kali Ke-37 sudah berlangsung semalam (13.08.09).. Syabas dan Tahniah atas usaha yg telah dicurahkan oleh setiap lapisan AHLIJAWATANKUASA PESTA KONVO... Tp disini aku tak nak memberi ulasan berkaitan dengan malam perasmian tersebut coz spe yg tak g mlm tuh memang la rugi n wat pe nak cite tgk live br best!!. haha....

Tersentuh plak hati tatkala kisah klasik mengganggu fikiran aku!!!! siyesly tingat PK36!!!! Penat mse tuh Allah je yg tau.. tp bila diselak muka surat yang terkebelakang aku nampak PK35!!!! disini lah aku bermula sebagai AHLIJAWATAN KUASA PESTA KONVO UKM!!!!... masa ni la yg aku ckp kami UNITE!!! coz everythings yg kitorg wat as AHLIJAWATANKUASA PESTA!!!! siyesly aku bangga ape yg ktorg dpt mse pk35.. i appreciate sgt.. Ilmu yg aku genggam mse tuh la yg membuatkan aku terus kehadapan..

Namun stp yg kita hadapi mesti ada rintangan.. dari titik permulaan aku terjebak ngan Pesta sudah bermula rintangan.. Sedikit demi sedikit aku bljr mcm ne menghadapi.... tetapi dgn rintangan la aku mengenali erti semangat FAMILI PESTA!!!!... mse aku jd AJKD siyesly blagak gak tp ade jugak secebis perasaan Terima Kasih wat MT,MPT n Rakan2 serta FAMILY PESTA 35.. Keseronokkan sbg AJK lain sgt!!!! Gelak tawa, riang ria tapak pk35 masih lg tersemat dlm kisah klasik aku!!!.. Walaupun titik hitam pernah tercalit diluar lingkungan kain rentang.. tp aku memandang dari sudut yg berlainan.. memang aku marah ngan situasi tuh tp kalau betul FAMILI PESTA please be a profesional!!.. haha.. siyes rindu ngan bilik pesta mse 35.. arepo asyk tnye pasal format surat kat aku, shah slalu tnye progress SEKRETARIAT PROGRAM, judgement ngan TPE husni, mintak tandatangan pak an, mintak duit claim ngan bad!!! sume tuh kisah klasik aku hOtspUrz!!!

Muka surat sudah hampir ke kemuncaknya.. Pesta 36!!!!! rindu gler!!!! persahabatan sepanjang pk35 aku bw sampai ke 36!! bagi aku as a AJK PESTA KONVO 36 aku still UNITE.. tp dlm UNITE ade jugak pecahan UNITE lain.. aku paham situasi tuh..kdg2 kita still rse kita perlu ngan kisah klasik pk35.. perlu pertahankan kisah klasik pk35 yg kita buat... tp bagi aku kisah klasik yg kita buat masa pk 35 adalah hak kita as FAMILY PESTA 35.. lembaran baru (pk36) yg KITA sendiri buat perlu menjadi satu kisah klasik yg baru!!!!.. namun aku paham.... penekanan mungkin berbeza... PENAT??? kepenatan menjadi AHLIJAWATAN KUASA pk36 tak dpt aku rungkaikan dengan kata2.. hanya hujan dari tubuh sahaja memahami nya.. sedih n terkenang plak mse mlm perasmian.. knp tahun 36 tak de bunga api??? emm... dengan keadaan Almarhum Tuanku dan keadaan semasa itu bunga yang terdapat dlm memori ingatan setiap AHLIJAWATANKUASA PESTA lebih bermakna. Kalau sesape yg tak tahu pasal bunga api pesta 36 tolong jgn ckp byk coz mse perbincangan hal bunga api ngan pihak Majlis Pengurusan Universiti HANYA AKU SORANG SJ STUDENT YG ADA DLM MEETING TERSEBUT!!!! . Kisah Klasik kne marah mse meeting Konvokesyen, Dihentam mse meeting, Vice Chancellor tolak cadgn mentah2, diheret ke PUSKEB diats kesalahan yg bukan aku wat!!!, Penyelaras Pesta tegur progress pesta, g meeting lmbt ats kslhn org lain, kesorangan kne marah, kelaparan lps meeting!!!!! sume tuh kisah klasik yg aku akan simpan dlm simpanan arkib kisah klasik.. Pk36 banyak mengajar erti SAHABAT, RAKAN, KAWAN, TEMAN dan DITINGGALKAN, PERPISAHAN, TERASA HATI, KEGEMBIRAAN, PROFESIONAL, KESABARAN dan bermacam2 lg.. pape pun THANKS a lot utk semua AHLIJAWATANKUASA PESTA KONVO36..

Penyudah episod kisah klasik pesta konvo dengan pk37.. walaupun Pesta Konvo 37 belum lg melabuhkan tirainya.. dengan kehadiran ex-pesta memberi sokongan moral sedikit sbyk lipatan memori terselak semula.. kisah-kisah klasik mula menggamit memori.. episod mlm perasmian memang aku takkan lupakan dalam setiap pesta konvo.. bermula dengan ketua rantaian manusia, pe_ _ ac_ _ , sehinggalah menjadi AHLIJAWATAN KUASA pesta semula..
Pape pun kepada semua, belum terlambat untuk kita mengucapkan TERIMA KASIH kepada sesiapa yg pernah memberi sedikit keringat dalam menyudahkan kerja2 kita, belum terlambat untuk kita memberi sedikit perhatian kepada sesiapa yg pernah menjadi tulang belakang kepada kita, belum terlambat utk kita mengenali seseorg yg pernah berdampingan ngan kita, belum terlambat utk kita meminta maaf atas segala kesalahan yg pernah kita lakukan.. KESEMPURNAAN sesuatu ungkapan yg sgt sukar utk kita perolehi.. tetapi kita HARUS BERUSAHA utk ke arahnya!!!!.....


Sblm hOtspUrz mengundur diri...hOtspUrz nak MINTAK MAAF kat wahida coz hOtspUrz pernah tersepak kerusi mse PESTA KONVO 36.. org yg selama ni hOtspUrz cari utk mintak maaf rupa2nya wahida.. sekali lagi, minta maaf ye wahida..

okay lah utk kali ni.. Thanks 4 everythings......
good luck in ur future!!!...

1 comments:

saiful mohamed said...

kisah ni betul2 klasik..
pk36 paling terasa n tersemat di hati..