hOtscLOpEdia

KiSah kLaSik uNtuK maSa dEpaN... MiMpi yaNg sEmpUrna...

Popular Posts

3:35 AM

8 SEPTEMBER 198* haha

Posted by hOtspUrz


hari ni merupakan hari yang bersejarah wat En Amir Bin Ismail dan Puan Rokiyah Bt Hamid pada 25 tahun yg lepas coz pada tarikh ni la AHMAD MURSHIDI BIN AMIR dilahirkan!!
Nama aku wujud mcm mne?? dgr2 cite my mum dia ckp mse kije kat Telekom Malaysia (Alor Star dlu) ade org dtg register telefon nme org tuh Mohamad Mursyidi!!! then my mum terfikir mcm nme ni sedap sgt!!! huhu dlm otak da terifikir klo la dpt anak lelaki nt nak letak Ahmad Murshidi lah!!! kenapa Ahmad bukan Mohamad?? ye la da nama ayah aku bermula ngan A jd sume anak2nye bermula ngan huruf A lor!! haha..

Sblm ni byk sgt org tnye aku knp email aku ato nickname aku selalu ade 89!!! pastu jwpn org plak: ala bajet muda la tuh!!! dia ingat dia lahir tahun 1989 !!! emm weh sedar la ko bukan 89!!!! emmm jwpn aku senang je.. korg ni mengong la!!! 89 tuh bukan tahun!!!! tp 8 SEPTEMBER!!!! ..
strategi aku mudah je daripada letak tahun kat blkg nme email lebey baik letak tarikh lahir!! t senang org ingat.. hoho..

okay lor.. nak smbg mentelaah aka tdo!! tQ kpd sume yg wish birthday aku!!
ikhlas dr hOtspUr89
hot_spur89@yahoo.com

3 comments:

saiful mohamed said...

happy birthday!!!
sweet 20..haha..

yusraliyana said...

happy birthday to you.. :)
ikhlas drpd,

++ayus n awie++

hOtspUrz said...

haha.. epol ko sengal ea!! sweet 20 tu udah 5 tahun ku tinggalkan.. haha pape pun tQ 4 da wish