hOtscLOpEdia

KiSah kLaSik uNtuK maSa dEpaN... MiMpi yaNg sEmpUrna...

Popular Posts

7:55 PM

hOtspUrz & Coursemate > Laksa & Cendol

Posted by hOtspUrz

Haaaa.. hari ni hOtspUrz nak share menu utk mkn tengahari hOtspUrz bersama2 coUrsemate (Sha & sYazana)
emm teteibe pulek sha da mengidam sesangat nak mkn laksa!!! berkali2 hntr msg tnye nak join tak mkn laksa rimba. emm tau tak tempat laksa rimba neh?? haa wat sesiapa yg tak tau lg tempatnye kat tepi jalan nak g bangi lama ato kat depan traffic light nak g teras jernang!!!
sedap tau laksa rimba neh.. power beb rsenye.. haha.. harha utk laksa rm 3.00, cendol biasa rm1.30, cendol pulut rm 1.50 kot.. haha..
korg mesti cuba tau!!! haha bersama2 la kita membantu melariskan jualan akak tuh!!.
emm sbnrnye nak cite bende lawak sket.. dlm sibuk2 mkn, hOtspUrz nak g amek tisu tetibe pulek tersepak meja!! nasib baik tak terjatuh ke atau yg sewaktu dgnnye.. tp yg lawak nye sYazana sempat ckp emm jatuh bende lain tak pe jgn la jatuh LAKSA AKU!!! wah bley pulek dia pk kan laksa lg mse tuh.. tergelak ktorg.. sanggup cendol jatuh dr laksa ea?? emm tak pe la..
best sgt td mse mkn coz borak2 k0 ngan sha n syazana ni lain.. coz diorg rupa2nye dingdong jugek!!! ingat pendiam & pemalu.. (bkn ckp tak tau malu okay!!!).. haha
pape pun tQ la coz sudi ajk hOtspUrz g mkn..

orite cau dlu...

2 comments:

fara said...

aku pun ske makan kat situ gak... dekat jer ngan umah aku kat jalan bangi lama tu,, hehehe... lksa die mmg superb...

dulu luas lagi kedai die.. pastu ukm da pagar kot,, tu yang mcm skang ni ko tgk..

dulu lg siok.. btl2 makan dalam hutan...

ni da tepi jalan sgt, aku kurang la skit g, hehehe, food hygiene, hahahaha...

hOtspUrz said...

wah bagus btol bebudak FOOD SCIENCE neh sblm makan ingat ape yg da dipelajari.. FOOD HYGIENE lg.. huhu.. aku klo da ngidam tuh bedal je tak pk da hygiene ke tak.. hoho. selalu aku duduk dlm sket coz klo tepi jln byk habuk lor..