hOtscLOpEdia

KiSah kLaSik uNtuK maSa dEpaN... MiMpi yaNg sEmpUrna...

Popular Posts

2:06 AM

Pernah aku>..............

Posted by hOtspUrz

adoi bila otak serabut mata pun tak nak pejam-pejam!!! panas plak tuh cuaca skg neh.. bertambah2 la stress.. aku da cbe release sume tension & masalah dunia neh.. tp knp ea makin hari mkin byk plak masalah yg timbul.. thesis, hidup, masa depan, diri arghh sume lah... cukup la hOtspUrz!! nak simpan sampai bila?? jadi driver kehormat, pemberi subsidi minyak, penjual tiket, agent syarikat bus express, KULI BATAK, ah long bukit semakin digondol, penyedia khidmat VIP utk menghantar dan mengambil, penjaga hati manusia, tenaga pengajar tak kira tempat meat lab, instrument lab arghh macam2 lah.. adoi resume penuh la mcm neh ngan experience terBAEK!!! pengalaman kerja lebih hebat dari tajuk thesis.. interesting giler.. segalanya yang terBAEK boleh didapati disini!!!!

Penat weh, penat!!! emm da lme tak luahkan sumtin kat blog.. coz sumtimes klo tersalah ayat ade plak yg terasa kalah tok aku kat kampong.. ingat hOtspUrz jge hati rakan-rakan sepejuangan, coursemate, member2 hometown.. tp sebaliknye??? fill in the blank!!!! ko kenal aku ke?? spe ea ko neh? haha aku lah hOtspUrz serba boleh.. dikala susah dan senang..

tp selalunye aku ni senang je. tak pernah hadapi kesulitan.. maklum lah byk experience spt kat ats tuh.. aku kan abang.. carilah aku time ______ ... bila baik org amek kesempatan, bila kne kata2 hikmat ckp aku ni tak jge hati member, panas baran, ego n wat so eva!!!..

hOtspUrz oh hOtspUrz!!! dari dlu sampai skg.. nyesal aku join _____..!!!! tu lah.. dari dlu lg kan da ade org marah ko join.. tp ape yg hOtspUrz wat?? degil degil degil... org da pesan jgn, jgn, jgn.. nt ko yg susah!!! ape hOtspUrz wat.. xpe aku nak try dlu.. emmmm hasil??? HILANG SEGALANYA.. tahniah atas kejayaan anda hOtspUrz.. kisah klasik untuk masa depan kan.. bersabar lah hOtspUrz.. tp siyes penat sgt2!!! letih badan, tiap2 hari mcm neh. tp ade org peduli?? yg diperdulikan kan ada lg _____.. adoi adoi adoi... nak katakan tidak, xnak, tak boleh, xmau mesti tersekat.. tak terkeluar.. sanggup wat ape pun.. sampaikn kne berteduh kat petrol station, berteduh kat bawah jejantas, berteduh bawah pokok.. normal la tuh hOtspUrz...

bila nak bergembira seribu confrm dtg.. bila nak berakit ke hulu... mampos xlayan.. skg ni sibOk!! byk kije lain nak wat.. pekemendou nye nak berakit?? org naik boat express je.. dari dulu sampai skg.. manusia kan.. spe nak susah.. aku nak bergembira je.. tiap2 hari.. tak tau pun ada ni _____ .. lor tak de pun org nak gtau... xpe lah.. sumenye akan disettlekan. yang pasti ianya akan datang..

hOtspUrz cukup lah ye merepek dipagi2 buta neh.. merepek lebih susah.. maklum la manusia ni kan usia semakin meningkat..
sekian... kisah klasik untuk masa depan.




0 comments: