hOtscLOpEdia

KiSah kLaSik uNtuK maSa dEpaN... MiMpi yaNg sEmpUrna...

Highlight!!!!!!!!!!

Popular Posts

10:37 PM

hOtspUrz di SP!! terBaEk punyEr.. haha

Posted by hOtspUrz

hOme sWeet hOme!!!
haha
hOtspUrz berada di SUNGAI PETANI KEDAH Sejahtera>>??? huhu
17.12.2009 hOtspUrz berangkat pulang ke kampung halaman.. sb2 hOtspUrz balik adalah nak g kenduri member kawen Hafizi(skol mate!!! member kamceng selalu berpolitikus kat sekolah!!!) haha..
hOtspUrz da planing nak balik ni memang da lme coz member yg nak kawen ni call su0h dtg kenduri dia da lme.. siap mse raya haji dtg rumah bg kad n jemput ke rumah.. emm..
tp pape pun yg menyebabkan hOtspUrz nak g jugek adalah hOtspUrz dpt jumpa member2 lma sekolah!!! yahoooooo...
tp mne on da way nak balik tip top pulek call!!! tnye kat ner?? coz dia da busan kat rumah abg dia kat kL!!! nak dtg lepak kat UKM!!!! adoi!!! sorry la top lu x call gua awl2.. gua da dlm bus r nak blk SP.. mse lu call gua, gua da diawangan da.. tdo la pe lg!!!! hehe....

hOtspUrz smp kat BANDARAYA METROPOLITAN SUNGAI PETANI pkl 3.3opagi!!!! adoiyai awl sgt la pulek.. tp my mum da tunggu kat hentian bus!!! huhu.. thanks mum..
sampai rumah terus tdo...

lps solat jumaat my mum inform.. haaa esk jgn lupa p kenduri rumah hazwan (haji hazwan siew)!! abg dia kawen.. haaaaa?? lor ada kenduri ke?? emm ok la.. pastu ni nak ikot tak p rumah dia?? makan kurma ngan ayaq zam-zam?? tp pun barang2 dia tak sampai lg.. ada la sikit kat rumah dia.. emm esk2 la p... segan plak coz ramai tuh kat rumah dia.... haha alasan baek punyer!!!!.pada hal hOtspUrz nak g jln2 + nak beli hadiah utk Hafizi.. sempat gak g tesco Sungai Petani Selatan!!! (besar giler!! xmcm kat sp tau, mcm kat KL la pulek rsnye.. haha) pas tuh g CS!!! haaa org sp mesti tau CS tuh apa.. dlm kuiz kat facebook pun ada soalan berkaitan ngan CS!!!.. sblh mlm pulak hOtspUrz lepak ngan Mr AmAn aka MANAGER MAXIS cawangan YAN!!!! (yan???? huahahaha) style giler aman tempat keja hang!!!! haha.. haa tempat lepak ktorg kat OldtOwn SP!!! biasa la org cempera ni mesti kne p tempat yg style2 sket.. huahaha..

18.12.2009- kenduri kawen kat rumah hazwan & rumah mak lang!!! emmm.. adoi aku ni klo tak blk sp mesti tak tau ada kenduri!!! tak de spe2 nak gtau.. tetibe blk byk pulak kendurinya.. tp lps g kenduri kat rumah mak lang sempat gak hOtspUrz g rumah bomoh resdung!!!! hahaha.. coz hOtspUrz mengalami selesema yg kritikal!!! da 3minggu selesema!!! (woi korg jgn ingat H1N1 tau!!!! coz tak de tanda2 demam+batuk+sakit kerongkong dan sebagainye)... emm sempat la buang sket2 resdung tuh.. tp lps wat pening kepala!!! mcm mabuk la pulek...
emm ni mse tgh on9 tetibe plak hafizi call mintak jd PENGAPIT!!!! adoi!!! ape kes neh?? aku ni muka cop jd pengapit ke?? alamak!!!! aku nak jd pengantin!!! xnak jd pengapit je!!! adoiyaiii.. baju baru aky beli nak p kenduri terus tak bley nak pakai!!! sha!!! yani!!! chan!!!! baju yg aku beli tak bley pakai lg!!! adoi!!!! stressss!!!!... hahaha..
pape pun sampai sini dlu ea.. t sambung lg hal pengapit!!! hahaha
hOtspUrz + Alan + HAFIZI (PENGANTIN) + Haizal + Akmal

5 comments:

Max J. Potter said...

the picture looks honest. =)

btw, thanks for following my blog.

you're invited!

http://scribblemaxness.blogspot.com/

Boysbe9 said...

wah..dh smpai umah. best nye.. camna knduri fizi? rugi nye x dpt g.

hOtspUrz said...

haha.. tgk kat fb cepat!!! gmbr kenduri fizi.. haha.. mal rugi r hg xjoin.. hehe

saypOOL rafhtello said...

abg syidi bila nk haji & jadi suami .. hahaha

hOtspUrz said...

wakaka.. wah lmbt lg lor nak jd haji.. emm member dpt title haji tuh sb kije kat arab + sempat g wat haji.. a.shidi kat ukm nak dpt wat haji kat ne?? pusing roundabout ukm ke??..title suami?? alamak lmbt lg kot.. bg la org lain dlu.. huhu