hOtscLOpEdia

KiSah kLaSik uNtuK maSa dEpaN... MiMpi yaNg sEmpUrna...

Popular Posts

7:36 PM

hOtspUrz!!! knp aku selalu tertewas???

Posted by hOtspUrz

emm post kali ni aku memang nak luah kan sket perasaan yg terpendam...
klo ade yg terase hati ke dan yg sewaktu dgnnye - sorry to said - mampos gua layan..

knp aku selalu kesian sgt kat org sampai diri aku selalu stress... knp aku selalu mengalah sampaikan aku abaikan hal aku.. knp aku selalu MENJAGA HATI org sampaikan aku biarkan HATI AKU... knp aku selalu bagi peluang kpd org yg selalu ambik kesempatan...

siyesly aku ada hadnye... kawan makan kawan, kawan amek kesempatan, kawan lupa kawan... pernah aku postkan kat blog ni pasal kawan yg bila senang hilang ntah ke mana, bila susah baru cari aku.. this things was happen again.. again and again!!!! adoi..

Skg ni aku memang bengang. BILA SENANG ntah aku ni tak dianggap member kot?? aku ni dianggap member bila da susah.. merayu mintak tolong.. tp nak wat mcm mne sifat aku mudah kesian kat org walaupun da byk kali aku terkena ngan budak neh.. aku xsampai hati nak ckp aku xdpt tolong ko.. aku xsampai hati nak ckp aku xboleh nak bantu ko.. setiap kali ko mintak tolong aku dgn spontannye ckp ye boleh!!!...

adoi!!! tp sampai bila?? situationnye mcm ni.. setelah hampir 1 semester lebih dia diamkan diri tetibe msk je sem ni, aku dpt msg mintak tolong, urgent!!!!.. adoi.. selama hampir 1 semester lebih ko hidup senang sampai aku ni pun ko lupe tetibe senang je ko cari aku bila ko susah... mudahnye sahabat, mudahnye kawan, mudahnye rakan.. aku pernah ditimpa musibah semester lepas tp hanya beberapa org yg tau je yg support aku!!! org yg dekat + tau situasi tuh LANGSUNG MENYEPI!!! buat2 mcm tak tau je.. sedangkan ....... Terima Kasih kpd member2 yg bersimpati+memberi support pada aku pada masa tu.. terima kasih byk2..

aku pernah kuarkan statement ni mse post yg terdahulu

"insyaAllah buat mse skg ni aku still tak kan lupekan semua member yg pernah aku kenal dulu..
insyaAllah aku akn ingat DALAM SENANG atau pun SUSAH..
insyaAllah aku akn ingat sampai bila2...
sebab aku pernah ungkapkan
"korg semua dalam hati aku"

tp aku tak pasti la klo korg pun begitu.."

emm tp yg pasti nya xsemua seperti yg aku harapkan.. nak buat mcm mne kan.. manusia.. manusia tidak sempurna... tp sebagai manusia kita ada akal dan fikiran.. tak kan tak bley nak wat improvement utk diri sendiri..

Aku ni student je!! aku ulang AKU NI STUDENT je.. tak pernah ada dalam poket aku setiap bulan sampai RM2500.... tp aku rse hidup aku happy je walaupun tak kaya raya mcm ko..

emm mayb post kali ni mcm tergantung sket.. coz malas la nak taip hal yg sebenar...
tp nak mintak pendapat korg boleh?? mcm mne ea nak handle situation ni??

situation "kawan bila hidup senang hilang ntah ke mana, bila susah baru cari kita"




6 comments:

saiful mohamed said...

kawan yg sejati susah nk cari..kawan mkn kawan yg ramai..bila senang semuanya lupa..bila susah baru nk ngaku kawan..

Aliff Lazim said...

apekan daya shidi, kite kena blaja n apply teknik tipu2 sunat kdg2 tu. gtau r "PTPTN sangkut" ke (sbb ada member sangkut ptptn dia coz lambat buat pendaftaran subjek), "dah ade orang pinjam duit" ke, atau gtau "bulan depan aku kawen, nk guna byk duit skang. haaa alang2 ko dah ade ni, jemput r dtg nnt ok"...... hehehe shidi jgn stress2 ye!

fisa said...

sbr jelh bg shidi....tp kte kdang2 kene b'kras jgk...sbb kite pn ade mslh sndri kn wlpn kite ksian sgt kt kwan kite....
pape pn bg shidi ade kwan2 yg sntiase mnyokong n menyayangi AHMAD MURSYIDI AMIR...peace!!! ^-^

hOtspUrz said...

to epol: tu la pasal.. tension sgt ngan org mcm ni.. bila senang hilang bila susah baru nak cari.. tunggu r satu hr nt bila kne kat diri sendiri baru dia tau.. huhu

hOtspUrz said...

xrumate: haha.. ko la tempat aku nak lepaskn geram kan?? hehe tQ la ea coz sudi mendengar. huahaha.. tp yg tak bley blahnye statement neh!!: "bulan depan aku kawen, nk guna byk duit skang. haaa alang2 ko dah ade ni, jemput r dtg nnt ok". haiyo!!! tak bley blah.. klo statement ni kuar dr mulu aku.. kejang parent aku!! nak cari duit kat mne nak wat majlis.. huhu

hOtspUrz said...

to fisa: yep sentiasa bersabar skg ni ngan karenah2 member2 yg tak reti2 nak cermin diri.. hehe.. eh ade ke member2 yg menyayangi ahmad murshidi amir neh?? hehe ^_^