hOtscLOpEdia

KiSah kLaSik uNtuK maSa dEpaN... MiMpi yaNg sEmpUrna...

Highlight!!!!!!!!!!

Popular Posts


paper exam lmbt lg.. da tak tau nak wat ape taburkan duit lebey2 yg ada!!! haha.. poket da kering sbnrnye.. emm tp nak g rumah abg hOtspUrz punye pasal terpaksa la g basuh motor!!!!!
emm siyes hOtspUrz pemalas nak basuh motor sendiri!!! siyes!!! tak tipu!!! hntr kedai je.. siap kan rm5.. tuh je. dlm mse 10-15minit motor da siap dicuci.. kilat lg!!! hahaha..

emm.. sbnrnye klo nak g rumah abg hOtspUrz kne la cuci sket motor neh coz dia pernah perli dlu.. perghh lawa motor hg!! kilat.. beli sport rim baru ke?? .... haha tp siyes mse g rumah dia time tuh memang kotor.. haha.. mls nak basuh.. mse duduk kat kolej (kolej pentadbiran byk mkn duit haaaarrr...mmmm) tuh selalu tak de air. mcm mne nak basuh kan.. hehe.. biar la aku nak ckp.. hehe.

emm basuh sendiri tak penah snowy smp mcm neh. huhu.. emm KBA jeyg style disitu ye. hehehe...

tgk da nak siap da.. hehe siap dia kilat2 kan lg.. kuar je dr kedai nih berkilat mcm matahari!!! huahaha

0 comments: