hOtscLOpEdia

KiSah kLaSik uNtuK maSa dEpaN... MiMpi yaNg sEmpUrna...

Highlight!!!!!!!!!!

Popular Posts

4:40 PM

OTAK-POKET-TISU-DUIT-SAHABAT-UKM

Posted by hOtspUrz

Kalau korg senang ape yg ade dlm kepala otak??
Kalau susah?? ape plak yg bermain difikiran??
kalau dtg ke ukm dgn kete mewah dan poket yg penuh ngan duit pe korg wat??
klo dtg ukm motor kriss KBA7612 dan poket kering tinggal tisu untuk mengusap peluh, ape plak yg korg wat??
klo korg hidup penuh ngan keriangan ade tak korg fikirkan member2??
klo korg hidup ngn kedukaan ade tak terlintas di otak terfikirkan member2??

emm intro mcm panas je kan.. tak marah bende pun..
sj nak menimbulkan persoalan..
kita kan manusia penuh ngan sifat 'pelupa'..
manusia kan. tak perfect!!!

insyaAllah buat mse skg ni aku still tak kan lupekan semua member yg pernah aku kenal dulu..
insyaAllah aku akn ingat DALAM SENANG atau pun SUSAH..
insyaAllah aku akn ingat sampai bila2...
sebab aku pernah ungkapkan
"korg semua dalam hati aku"

tp aku tak pasti la klo korg pun begitu..

kepada kwn2 yg "ter" singgah ke ukm nak mintak pertolongan aku, silakan
insyaAllah aku akan tolong selagi Allah mengurniakan kesihatan yang baik.
aku sentiasa ikhlas membantu sedaya yg mungkin.
sebab ape?? sebab korg kwn2 aku ada dihati aku.. sampai bila2..

UKM "mengilhamkan harapan" mencipta masa hadapan
untuk mencipta masa hadapan sesuatu yg perit perlu diharungi..
SAHABAT-UKM-hOtspUrz...


8 comments:

RoSe_ViOleTE said...

huhuhu~~
kte ade sorg kawan yg contact bile die ingin berkata...
"pekjah...ade kat bilik x??nk dtg tumpang ujung minggu nie..."

nk wat cane???berserah ajele yep...hahahttp://i306.photobucket.com/albums/nn252/cebong_ipit/templateanna/emo-girl-001.gif

hOtspUrz said...

huhu.. pekjah a.shidi pun sme la ngn situasi pekjah.. tp siyesly a.shidi tak de mslh klo dia nak tumpang.. tp knp bila susah/terdesak baru nak cari sahabat.. bila senang sahabat ni la yg ditinggalkan. tak pernah nk tnye ko sihat ke?? mcm mne sekarang?.

RoSe_ViOleTE said...

agak r...
xpnah pn kowt..huhu~~

xpe bro, kte pikir +ve je...
pekjah pn mle2 rase benci gile nk layan..die tepon ade gak yg x angkat..tgk je tepon tuh..hahaha*jahatnye*
tpi,ble kite pikir2 balik, kte tlg je die..
ne tau satu hri nnti kite ditolong Allah...
snang dpt keje ke...result bgs ke...thesis berjalan lancar ke...hehehehe~~:h :
*walaupun kdg2 dlm ati ckp'eeeee!!menyampahnyeeee'*

Aliff Lazim said...

Paham-paham....

hOtspUrz said...

alip ko jgn pk post ni utk arep + wan ye.. bukan diorg coz arep susah senang memang dia dtg.. tp yg bermasalahnye ade la mamat sekor ni.. dlu tak de la knl rapat sgt.. skg ni lain plak..

Aliff Lazim said...

dont worry ex-rumet. saya tahu bukan mereka yang anda maksudkan. senyum la kawan! hehe

hOtspUrz said...

haha.. not to worried la but takot ko salah faham plak.. hoho.. n 1 more thing takot ko xnk dtg da bilik aku..huhu.. sila kan ye..

Aliff Lazim said...

:c: